niedziela, 10 stycznia 2010

Dziewczyny z klasą...


Zainspirowana Bernadki postem "Dziewczyny z krasą"- ja dopisuję i z klasą... chcę powiedzieć, że schudłam 15 kilogramków, a do prawidłowego BMI jeszcze muszę zrzucić spoooro... Tak zgadzam się, że są piękne, ale ja się boję, że może być gorzej i wówczas to już nie będzie z krasą, tylko z okrasą :( no i kręgosłup daje mi się we znaki, poza tym mogłabym wyglądać jak te kobitki u Beci, są naprawdę piękne... pod warunkiem, że ze zdrowiem jest wszystko jak należy, i od razu mi się nasuwa pytanie, czy przy takich kilogramach może nic nie dolegać ?

2 komentarze:

  1. Zdjęcie rewelacyjne. Ja tez walczę ciągle z nadwagą ;-) Gratuluję 15 kilogramów mniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za wytrwałość, to co już Ci się udało i to co jeszcze Ci się uda.
    ZAPRASZAM PO WYRÓŻNIENIE ;-)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie :)