piątek, 30 kwietnia 2010

Kolejne zakładeczki...

A o to kolejne zakładeczki... to będzie razem 8 ?... dla mnie sporo :)  Z różyczką podarowałam koleżance z pracy, kolejna z kwiatkiem xxx dla koleżanki Ani :) i z gitarą dla kolegi Ani :) A jeszcze uszyłam podusię dla córci... wykorzystałam hafcik otrzymany od Izy ...  miałam szczęście kiedyś wygrać candy... też byłam szczęściarą :)

Oczywiście, że mam chaos... jak zwykle przy wstawianiu zdjęć... napis "Friends " jest do zakładeczki przedostatniej... :)

3 komentarze:

  1. świetne zakładki.Co jedna to ładniejsza!!!!Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładeczka z gitarą jest super, fajny pomysł.
    Ulu zniknęłam z braku czasu, za dwa tygodnie KOMUNIA ADASIA i jakoś nastroju nie miałam (może to ta pogoda, może nawał spraw).Miło mi, ze o mnie pomyślałaś, jakoś tak słoneczniej się zrobiło. dziękuje.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie :)