czwartek, 18 marca 2010

Oliwa na wierzch wypływa....zawsze !

  To prawda! tym razem też tak się stało...nie martwi mnie to, ani cieszy, po prostu " nadejszła wiekopomna chwila", aby wyznać całą prawdę... ! Skłoniła mnie do tego... Mrofeczka... - Kochana Ewuniu jestem Ci bardzo wdzięczna, że zachęcasz do odwiedzania nowej blogowiczki - czyli mnie, to jest bardzo miłe z Twojej strony, jesteś pierwszą osobą , która skierowała pod moim adresem ... magiczne słowa... proste słowa, a dla mnie wiele znaczące...
    Dla wielu osób jestem tu faktycznie nowa... ale jest spore grono, które mnie pamięta... z Onet, czy Blox...nawet  Candy zorganizować zdążyłam... szczęściarą została Becia...:)
Gdybym nie rezygnowała... to w ubiegłym roku w listopadzie, obchodziłabym roczek :( ale stało się inaczej... blogowałam z przerwami, paląc za sobą mosty... nie przenosiłam bloga, tylko go usuwałam nie pozostawiając po sobie śladu.... ale za każdym zniknięciem.... czułam żal... tęsknotę za tym wirtualnym światkiem... za znajomymi...Becia pomogła mi się tu na nowo odnaleźć... czułam się jakaś opuszczona... samotna... i to właśnie ona podała mi rękę...i to właśnie dlatego Ewuniu Twoje słowa są dla mnie magiczne... dobre... wspaniałe... Dlatego chcę Ci podarować niezapominajki-wspominajki...

Ewuniu te kwiatki są dla Ciebie... dla Mrofeczki :)))









    A teraz... Beciu do Ciebie parę słów... Jesteś dla mnie... Twój blog także, jak piękna Tęcza :) za to... że mnie wspierasz, że o mnie pamiętasz, że mnie rozumiesz, za Twoje pomysły wspaniałe, za Twoje piękne serducha, poduchy... za wszystko :) Dziękuję Ci :) ....Tęcza jest Twoja... możesz ją zabrać... :)))

2 komentarze:

  1. Ulu każdy popełnia błędy a w chwilach słabości robimy wiele głupot. Potem żałujemy ale jest za późno. należy podnieść się i zacząć od nowa. Uczymy się całe życie a ono wcale nie jest takie proste, pełno kłod pod nogami. Za kwiatki bardzo dziękuję. Zamknęłam oczy i poczułam jak pięknie pachną ;-)
    Witaj stara, nowa blogowiczko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńka nawet nie wiesz jak ogromną niespodziankę mi sprawiłaś.Bardzo dziękuję za tęczę i za słowa które padły pod moim i mojego bloga adresem. Staram się być dobrym człowiekiem .....a i serducho mam bardzo pojemne.....
    Kolorki tej tęczy ubarwią szarość dnia codziennego. :) :) :)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie :)