niedziela, 27 maja 2012

Z okazji...

Haftowana kartka od Ani... z okazji Dnia Matki... zdolne dziecko mam :)


  ... i papierowe tulipany origami.... dla innych mam...wprawiłam się w składaniu i jednocześnie przyszło mi cos do głowy... ale o tym za moment, najpierw uwiecznię tulipanki....
             




         ... podczas składania tulipanów, pomyślałam, że można je wykorzystać do ozdoby stołu.... złożyłam, więc serwetkę...



... no i jesze Ania złożyła serwetkę ... środek ozdobiła kwiatkiem...

                                                                                                                 
17-ste urodzinki mojej córci właśnie dziś... torcik malinowy smakował wszystkim... prezentami cieszyła się oczywiście Ania... ja też... :)
                                                                                                                    
                                       

                                                                                                                                                                                                       

1 komentarz:

  1. Zdolna bestyjka z tej Twojej córci , śliczną karteczkę Ci przygotowała.Serdeczne życzenia , uściski i buziole dla Ani.

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam serdecznie :)